ajankohtaista2017_Erik Solin

Ajankohtaista

Ajankohtaista-osiosta löydät liiton ajankohtaiset uutiset, tiedotteet, blogi-kirjoitukset, tapahtumat ja niiden tallenteet. Medialle-osiosta löytyvät lehdistökuvat sekä Psykologiliiton asiantuntijoiden yhteystiedot toimittajien käyttöön.

Psykologi-lehden tiedot sekä liiton kannanotot ja muut julkaisut löytyvät Psykologiliitto-osiosta.

11.4.2017 17.55

Tiedote kaupan alalla työskenteleville

Ylemmät toimihenkilöt YTN käynnistää toukokuussa kaupan alalla painostustoimenpiteitä työnantajaa vastaan. Psykologiliitto YTN:n jäsenenä on mukana toimenpiteissä.

Ylemmät Toimihenkilöt YTN jätti Kaupan liitolle neuvotteluesityksen 14.2. uudenlaisesta tuottavuutta ja hyvinvointia edistävästä ylempien toimihenkilöiden sopimuksesta. Työnantaja torjui neuvotteluesityksen 9.3.

Ylempien tilanne kaupan alalla ilman sopimusta on kohtuuton. Tämän vuoksi YTN on päättänyt painostustoimenpiteistä työnantajaa vastaan. Asian taustoista ja painostustoimista on lisätietoa YTN:n sivuilla. YTN lähettää tietoa asiasta myös jäsenille suoraan. HUOM! Kaupan alalla työterveyshuollossa työskentelevät eivät osallistu painostustoimiin. Kaikki jäsenten, myös Psykologiliiton jäsenten, yhteydenotot ja tiedustelut on osoitettava YTN:n päivystysnumeroon ja -sähköpostiin. Tiedot löytyvät tästä linkistä: YTN kauppa

Vesa Nevalainen_Mauri Helenius_rajattu

Osallisuus ei riitä